Möblering!

 Har börjat möblera om mitt rum. Märkligt. Först tänkte jag göra värsta makeovern. Men ångrade mig då jag vet att jag har så mycket skit. Och inte vet vars jag ska he skiten. Har massa onödiga möbler. Men jag tycker om dem så jag vill inte ta bort dem! haha
 Men efter att ha börjat (efter 1 år) städa bort skiten från Lidköping. He upp det på vinden och få space! Hände det saker i mitt rum. Jag jobbade på hårt tills jag kom till skrivbordet. Jag vet att det brukar vara krångligt. Sitta fast i golvet liksom. Men igår kunde jag inte rubba det alls.

 Har väntat på Orhan idag. För han ska hjälpa mig. haha både upp med saker på vinden. (behöver ju till exempel inga skolsaker nu. Eller ett rivhjärn!)
 
 Så idag har jag inte gjort nåt. Orhan kommer nu sent. Alldeles strax. Men jag ska börja sortera vitrinskåpet också.
 Får lite panikkänsla när det ligger högar med grejer på mitt golv. Men det är väl så det måste se ut.
 Snart är det borta.

 Ska ta bilder på rummet när det är klart. Vet inte om jag har några "före" bilder. Men får väl rita om jag inte hittar nåt i arkivet! haha XD

 Kram
Detta ger mig flyttkänslor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0