Bakar pizza för att bada!

 Ska vid lunch iväg till Korssjön. Möta upp Orhan och.. steka där.
 Därför gör jag just nu en pizza... har varit så sugen på det ett tag och det är prima lunch att ta med i matsäck! haha
 Jag är inte särskilt förtjust i Korssjön. Den är alltid full i folk. Asliten. Pissvarm och... bara för att alla andra älskar den och ska bada där är jag emot den. Babykiss-sjön!!!
 Men... förra året badade vi många nätter där i gänget. Åkte dit mitt i natten och frös. Det var tider det.
 
 Nu är det ju början på sommaren också. Inte riktigt badsässong än! Så kanske inte så mycket folk än. Kanske inte sjön är pissvarm heller. Med tanke på hur sisjön kändes igår.
 En sak är bra. Sjön ligger typ mitt emellan Orhan och mig. Tror jag! Och denna väg är lite mer rättvis med uppförsbackar. (just typiskt att Slätte ska ligga på en liten upphöjning!!!)

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0