Blommor i sitt hår!!!

 Har återigen lekt med blommor! ;) gjorde en hatt eller vad man ska kalla det. Inte helt nöjd. Sälva grunden försvann! Trååååkigt. Särskilt när jag blev tokig på den!
 Det är lite spännande att skapa med det som finns i naturen. Det är mjukt och märkligt. Men det finns ju. Och vill man prova så är det ju gratis!
 Tidigare år har jag som inte känt att det funnits nåt att skapa med. Jag undrar lite smått vars jag kollat. Men möjligt är ju att jag först efter att allt blommat gett mig ut för att titta.
 Här i söder blommar ju allt klart innan midsommar. Lite smått trist!



Den ser så superfyllig ut på bilderna.Vilket jag inte försökte göra den!!! Men sånt är livet. Tycker aldrig bilder på blomsterarr blir bra! XD


Lite närgången bild på pudret.. haha lite dåligt ser jag här i blixtens ljus haha :P Men men... jag bara satte dit de snabbt som bara den i ljuset av en fönsterlampa! XD


Ojämna bilder som vanligt... haha! Men det är hatten ni ska kolla på!




Ja.. jag gillar blommor!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0