Blommor igen...



 Jag och mitt tålamod. Försökte göra ett bälte i vass. Men då vassen tog slut och det var alldeles för varmt för att jag skulle orka ner försökte jag med en nödlösning. Alltså gör nåt annat. Blev bara pannkaka. men jag sparar det. Kanske kommer jag på nåt att göra med skiten! haha ;)

Varmt var det. Limmade fast blad i ansiktet och de gled hela tiden ner. Var ute lite innan och plockade och var alldeles röd i ansiktet. Bränd och varm... Fruktansvärt het dag haha





"Oj vad fin du är!"
"Visst är jag."
"Kul att du gör sånt här..."
Konversation med mor när man sitter och försöker se normal ut med blad i ansiktet.





Hårdekorationen.. halv krans! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

you are very beautiful whit all this thing in the had ;)

my wonderful talent, creativ and beautiful woman;)

love you!

2011-06-06 @ 21:25:28
Postat av: Fastra ;)

O täänk!!! snart är de verklighet "my designer" ;-)

2011-06-11 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0