Cykelturer mitt i natten!

 Jag är trött nu! Otroligt för att vara Petra. Men med tanke på att jag la mig runt två halv tre och gick upp vid halv sex är det nog ganska normalt!

 Igårkväll fick jag och Orhan spontant iden att cykla till Korssjön. (lite som förra året fast mindre människor haha) Vi badade och frös... sedan cyklade vi hem. Halvvägs frågar Orhan mig:
"Var är min klocka?"
"Men den la jag ju på bordet bredvid dina badbrallor?! Tog du den inte?"
"Nej trodde du hade den!"
 Detta kunde ju ha varit ganska lugnt. Mitt i natten är ju inte många tjuvar och badar! Men precis när vi cyklat iväg hade en bil dykt upp och parkerat där. Var det hederliga medborgare?! Eller?
 Plus att våra förlovningsringar satt fast på klockan eftersom de i vattnet har en tendens att börja glida runt på fingret XD
 Orhan cyklade tillbaka i 140 och jag fick ta den dåliga cyklen (Cykel på första växeln) och kom fram 10 minuter efter honom. Kände mig dum och orolig hela vägen om jag skulle ha lyckats slarva bort allt det där!
 De låg där. Men Usch så tråkigt de hade kunnat bli! XD

 Nu p.g.a. denna nattliga cykeltur så är jag fruktansvärt trött. Klockan är sent! Så God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0