...


Favoritgodis: Mint mint mint!
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar...
Kläder just nu: Mjukisbrallor med hål i baken, linne och kofta.
Musik just nu: Just nu hör jag ingen musik. Tror radion från Nyhem är på så.. nån lovsång!
Sommarplaner: Troligen norra Sverige... och annat spännande. Vad som helst kan hända faktiskt! hehe ;)
 Saft eller alkohol:  Oh vilket fruktansvärt hemskt val!!! :O Saft är ogott. Och jag är smått emot alkhol med tanke på vad skit de gör! Så måste jag välja går väl principer föra smaken! haha
Hur många kuddar sover du med:Så många jag får.. två!
Favoritväder: Mesig fråga.. Men åskoväder tror jag ligger på topp. Eller delad första plats med lagom värme och sol!

Morgon- eller nattmänniska:
 Natt! Ojojoj.. svårt att somna, svårt att vakna...
Sparare eller slösare: Just nu sparare. Är nog inget. Minns inte senast jag fick använda pengar till nöjen. För körkort och kattsand räknas väl inte till slösning?
Kommer du ihåg din första kärlek: Måste nog svara Orhan på det. För att vara småintresserad är väl inte kärlek. Orhan är min första och enda! :)
Tror du på mirakel: Tja... Det finns en Gud och han har all makt. Så jo!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 0-... ehm. Man måste ju kompromissa med den man lever med. Men... 0 går bra. Hellre några katter! ;)

Bio eller promenad: 
Svår fråga... beror på med vem. Men promenad kanske. (Billigare)
Rädd för insekter? Nej.. inte överdrivet. Spindlar är otäcka. Och kryper det en skalbagge i min säng kanske jag blir lite irriterad. Men har man en levande insektsdödare (tamar) så finns ingen anledning till panik!
Det här är jag bra på: Färg och form. Skapa! :)
Chips, morötter eller godis? Chips kanske?!
Pizza eller hamburgare? Pizza ligger nog snäppet före. Är sällan jag åker för att ta en hamburgare. Eller gör en hamburgare här hemma. Pizza däremot!
Skriver du dagbok? Nej... men blogg! ;)

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? 
Pierca har jag ju gjort. Tatuera får vi se. Tycker det vore nåt. Men det är inte värt flera kronor!
Är du rädd för blod? Nej... fast jag mår illa av att höra äckliga historier om blod och skador. Men att se blod? Har ju rensat en del fisk! haha XD Jag vet inte?!
Saltar du på maten? Oh ja... Alltid! Hemskt med osalt mat!
Gillar du att sjunga?Japp! Sjunger ofta.. men så ingen får höra! ;)

Anser du att du är stark? 
Ibland så. Beror på sällskapet. Eller är det fysisk eller psykisk styrka vi pratar om?!. Psykisk är det nog sämre med. Men det behövs ju inte! :)
Brukar du sola? Nej vet ni vad. jag blir röd. Hatar att bli svettig. Tråkigt att ligga där och dö lite för att bli röd!
Vad gör du om du får hicka? Klagar på att det gör ont. tar en sockerbit. Funkar inte det så dricker jag vatten upp och ner! Funkar inte det äter jag knäcke!
Kaffe, te eller inget? Te i mys och till frukost och kvällis. Kaffe när jag ska vara vaken länge eller blir plötsligt sugen på nåt under dagen! :) (och till choklad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0