Fotboll!

 Spelade fotboll idag. Usch så trist det var. Kom ett helt jättegäng med albaner och vips så kändes jag helt onödig.
 Jag kan ju inte. Jag är jättelångsam. När man försöker ta en position så är det 5 andra i laget som står där med.
 Plötsligt var helt ensam mot 3 supersnabbt snubbar och.. nej det var inte kul alls. Jag slutade efter 40 minuter. Var inte alls trött. Kunde lika gärna ha plocka en blomma och bränt lika många kalorier!

 Men slutade inte pga tristess. Slutade faktiskt av ett fall av snurr i huvudet. Kändes precis som om jag åkt Lisebergsbanan eller i bil på vägen mellan Enköping och Sigtuna!
 Så fort någon sprang förbi mådde jag illa. Helt ur fokus. Så jag gick och somnade i bilen tills Orhan kom och väckte mig med en puss!

 För bedrövligt. Fotboll är kul. Det är verkligt synd och skam att jag är så dålig! Eller att jag inte hade mer kvinnliga bekanta som tyckte det var kul! Men icke... får hoppas att nästa gång är vi 20 pers mindre!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0