Kortkort...

 Hittade tack vare en annan blogg detta fantastiska program igen där man kan leka med smink och frisyrer. Så jag tog snabbt en bild på fejset!

Provade också på att göra en ljus makeup som det i en bok om vilka färger man ska ha stod jag att jag ska använda. Verkar nog sant. ut med maskaran alltså. In med gult! :D

 


Inte så fager haha


Insåg snart att jag nog ska ha kort hår. Har tänkt det innan men efter detta program är jag övertygad. Min fyrkantiga haka ska inte låsas in i nåt långt hårsvall inte!!!





Gjorde också en ful sminkning. Var ju tvungen att leka lite mer. Men många korta frisyrer provade jag haha



Tänk om jag skulle våga klippa kort. Nog för att jag saknar mitt långa hår och kommer gråta blod när jag klipper av det halvlånga.. fula.. tråkig jag har nu (kanske kommer jag inte bli så ledsen?) . Men det kommer aldrig bli långt igen hur som helst. Så kan lika gärna göra något fint av det. Och jag kommer ju se ut som en riktig modell med kortkort. Pojkfrilla! ;) haha
Nej jag vet inte.
Vad tycker ni?

Kram


Kommentarer
Postat av: Amelia

Haha, fy va coolt! Vars hitta du de? :P Du passar ju riktigt bra i kort hår!

2011-06-24 @ 21:18:39
Postat av: Linda

Hehehee testa du den där sidan jag länkade ? ;)

2011-06-25 @ 23:55:48
Postat av: orhan

i say short too;)maybe the number 4?but you are the one who decide;)love you

2011-06-28 @ 10:14:57
Postat av: Pia

Haha vilket roligt program :P Jag tycker den där page-aktiga blonda frisyren såg ut att passa dig jättebra.

2011-07-02 @ 17:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0