Kött <3

 Här sitter jag och äter kött....
Hamburgare, fläsk, nöt, chevap chi chi, kyckling.....

 Har fått en liten matlåda med kött i. Kan en köttflicka som jag vara lyckligare?! Grillat (menar då bra grillat. Inte supertorrt och bränd yta a la Sundqvist)... mmm. Äter sällan grillat eftersom min familj inte tycker det är så spec. (vad nu de kan bero på?)
 Har fått lådan av min älskade Orhan. 
 Man kan ju fundera på varför jag som älskar kött skulle växa upp i en svensk potatis familj. (vi äter otroligt lite potatis i min familj. men ni förstår)
 Inte skulle min familj köpa hem 7 olika sorters kött. Marinera, grilla och servera i en hög tillsammans med bröd och sallad.
 Men tanke på att jag inte bara fått en låda utan också igår fick en förstår jag att det var en hel del kött.

 Men jag är glad att jag ska få spendera mitt liv med en köttman! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0