Mardrömmar och annat strunt.

 Vaknade med ett skrik idag. 
 Inte var det något filmskrik där folk vaknar upp och skriker som om de legat och hållt på det där skriket länge. Nej nej.. sån morgonröst har inte jag!
 I drömmen ville jag skrika men kunde inte. Sånt där just typiskt i drömmar. Springa-man sitter fast. Skrika-ingen röst. Slå-ingen kraft osv... 
 Man tar i och märker inte att man tar i utanför drömmen också.
 "Aaah!" Hörde jag och satte mig upp. Tamar sov. Sket fullständigt i mitt pinsamma, mörka och lite bubbliga morgonskrik! Klockan var åtta och jag skulle ändå upp. Så mardrömmen hjälpte mig på sätt och vis!

 Nu e de kväll och jag sitter och håller mig från att gå på toa (korkat?). Har pysslat en hel del framför datorn nu och känner för att göra nåt pyssligt med händerna! Som vanligt! ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0