Massa bilder!



 Varmt idag. Orhan och jag tog oss ett dopp i sisjön. Traskade runt i skogen och. Umgicks allmänt. Mycket trevligt. Vi tog lite nya bilder på oss! ;)


Åt lite på Orhan också. Mitt rum ser helt enormt ut på denna bilden. Och jag gillar min vita tröja. Måste bara få tillfälle att använda den. Just typiskt. Nya kläder. O aldrig anledning att vara fin!!!


Snyggaste mannen!


Orhan visade sina bästa trix. Jag prova också. E man bäst eller e man bäst. Fick iväg bollen några meter! XD



Detta är en såkallad boll. Den är rund och rullar och studsar när man sparkar eller puttar på den!


Minns förra året. Innan vi var tillsammans. Då stod vi och nickade bollen till varandra länge! Slog rekord. haha Romantiskt XD






Vissa försöker vara hård och cool medan andra bara tänker på att pussas!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0