Midsommar

 Midsommar sådär bara...
 Har haft många funderingar på vad man ska göra... och än är jag inte besluten. Eller vi. Alltid jag och Orhan tillsammans! Här tas inga beslut på egen hand! ;)

 Vädret verkar inte som bestämt sig om det ska vara fint eller ej. Ena stunden sol och... blåsigt. Andra mulet och blåsigt. Kallt - varmt...
 Hoppas på varmt så kanske man kan hitta på nå ute! :)

 Var ute och fotade lite snabbt i min trädgård. För jag är kär. Den börjar bli sådär härligt vildvuxen, som jag vill ha en trädgård. Vissa ställen kanske lite väl. Om det blir fint väder måste jag fixa.
 Jag har bara fått så fruktansvärt mycket myror som håller på och lyfter upp sand överallt. Jättegulligt. Ibland lyckas de göra det lite mer naturligt. Liksom stenarna sjunker ner och ser ut som de alltid legat där. Men ibland gräver de över blommor eller lägger sand på mina stenplattor! Onödigt!


När världens snyggaste man promenerar förbi. Då spanar Tamar och Petra! ;)




När jag får en stor trädgård. Så ska jag ha fetknopp överallt. Älskar den!
Föresten kan ni se lite av myrornas krig på vänstra bilden. Sanden liksom äter upp stenarna och det gröna som växer mellan dem!


För er som undrar hur mina bebisar mår. De växer! ;)


Precis som det ska vara. Spontant dyker massa blommor upp mellan plattorna! Gräs är väl lite onödigt. Men blommor är välkomna. Någon Kaprifol jag grävde ner bakom stolen har fått plötslig kraft också och är påväg för att övertäcka stolen och trädet! ;) Me like


Så här ser det ut om någon undrar. Dock otorligt dålig bild men det börjar bli igenvuxet. Dock lite lite som blommar nu! :(


Blåbär...


Världens fulaste Iris. Ser alltid lite smårutten ut. XD


Såg inte spindeln förrän jag la bilderna på datorn XD


Scabben...


Liljan...

Så nu har ni sett lite för många bilder i min trädgård! XD 
Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0