Kom igen!!!

JAG VILL INTE SITTA HEMMA!

 Jag vill inte vara onòdig. Då menar jag inte att jag vill få ett jobb eftersom jag är rädd för att få då jag inte kan något om att vara social!
 Men göra nåt. Jag vill göra en utställning. Oj så kul. Varför kan jag inte ha en drivkraftig vän?!?! Någon som är på och som har kontakter. Mod att ta kontakter och tillgång till ställen och ideer. haha. (låter som jag är helt onödig tillsammans med denna vän!)



 Men... tänk att få göra en show. Catwalk och kläder av blommor. Eller modeller smyckade med blommor och coolt smink!!
 Eller tänk om jag bara kunde göra nå stora blomsterarrangemang efter nåt tema. Kanske kunde måla också. Blanda in sånt.
 Man kunde vara ett gäng. Alla gör det de är duktiga på och vi sätter ihop det till nåt vackert, harmoniserande efter temast potatis och visar upp!!!
 Jag vill verkligen göra det!!! Jag skulle jobba hårt! (ganska hårt. Skulle över vissa delar vara lite rädd eftersom jag hatar att ringa samtal eller göra saker jag tror man får ett nej på!!!)




  Ingen som sitter där ute någon stans. Ser detta och säger:
"Ja! Jag vill också göra ett sådan projekt. Jag är en duktig frisör. Vi skulle kunna göra en modevisning för frisyrer med blommor involverade!"
eller..
"Låter askul. Jag kan inget. Men är gärna modell. Vi skulle kunna dra ihop ett gäng och göra en uppvisning!"
eller..
"Fantastiskt kul. Jag sminkar och fotar. Vi skulle kunna göra en fotoutställning med blommor och smink. De olika årstiderna?!"
Haha...

De behöver inte vara så seriöst. Bara för att ha nåt att göra. Bara för skojs skull. Bara för att bli använd.


 Var är min ambitiösa vän?

(Ja jag har stulit bilderna för en gångs skull!!!)

Kommentarer
Postat av: elin

hihi ja du, frisyrer och smink är inte min starka sida men söker du någon att fästa alla blommor på så ställer jag upp :D

2011-06-01 @ 23:39:01
URL: http://elingranaths.blogg.se/
Postat av: Fastra ;)

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Vilken idé :)

Jag arrangerar ju stora modevieningar här... kommer du upp o gör världens coolaste grej om vi filurar ut nått?? Hmm....går de bra med en ambitiös fastervän?? ;) haha

2011-06-02 @ 08:52:02
Postat av: Fantomen

Ha! Jag skulle kunna vara driftig om du bara hade en ide som lät hållbar. :)

2011-06-02 @ 09:11:51
URL: http://ulrikasundqvist.bloggsida.se
Postat av: alida

i sommar kan du fa leka med mig :) Assa "kla ut mig" hahha saknar dig mein sota underbara colla tuffa och OTROLIGT snygga PETRA! <3

2011-06-03 @ 01:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0