Pomona, Orhan och mat!

I morgon ska jag till Pomona. Kul? Nej!
och värre är att jag glömt vilken tid jag ska vara där. Har skrivit ett sms och antar att jag får svar i morgon på morgonen. haha :P Får väl ringa annars.
Men jag måste ju då alltså gå upp klockan 7 för att vara redo om det är vid nio eller nåt. Hoppas inte det är vid åtta. Jag tror inte det kan vara vid åtta?! Min coach brukar ha vett att inte sätta tiden klockan åtta. För i så fall är det bara upp och åka.
Hur som helst. När det ör avklarat bär det av till Skövde med min man för att äta ute. ;) haha thaibuffe. Det har vi saknat nu efter ha varit trötta på det i ett halvår! Men man får mycket mat för lite pengar. Sånt gillar Orhan! JAg lyckas äta så lite med tanke på hur gott det är och vad man får.
Besvikelse. Måste börja träna så jag får superförbränning och kan vräka i mig godsaker!!!
Ser hur som helst fram emot att få träffa min älskade Orhy-Porhy! :)

God MorgonPuss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0