Pyssel med kottar och fågelungar!

 Kottpysslet färdigt. Ännu en hatt av blommor. Men som jag inte riktigt fått underfund hur den skulle bäras. När jag väl kom på det så var jag trött på att krångla med att fota mig själv.
 Jag orkade inte heller göra frisyr och sminka mig för att göra bra foton. Jag var pysselsugen. Inte modellsugen!!!




Så här var min första tanke. Fast med tuffare frisyr. Typ tuppkamm. Jag hade varken spray eller bra hår för att göra nå sånt... Men den såg lite lustigt stor ut. Hade gjort den för stor där upp. Eller så hade de sett bra ut med en rejäl frisyr som balanserar upp den på huvudet! ;)


Plus att den halka ner. Svårt att sätta fast en sån sak med hårnålar när man inte ser vad man sysslar med. Är imponerad att den satt fast där. haha XD


Tamar kom struttande med en fågelunge. Jag sa åt henne att äta upp den fort efterson den rörde på huvet. Gick bort några minuter. Tamar började skrika så jag gick tillbaka. Då var fågeln borta.
HUR I HELA FRIDEN ÅT HON UPP DEN SÅ FORT?!


Hon slickade sig i alla fall nöjt om munnen. Och jag upptäckte att det funkade som brudbukett haha


På sniskan???


Den bästa iden kom när jag gett upp. Självklart ska den tyngsta delen vara där bak och grejen slingrar sig upp på huvet! :D
(fick i alla fall luftig frisyr av att hålla på med den!)


Med en fin frisyr så! ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0