PysselPetra

Har verkligen kommit skapartagen. Jag är sugen konstant på att göra saker. Vilket är bra. Spelar varken sims eller ser på film.. Jag pysslar.
Just nu väntar jag på att mina kottar ska slå ut så jag kan leka med dem!
Men jag skulle också kunna tänka mig att göra en musikvideo i paint om jag hade en bra låt. Eller måla om jag hade en ide. Jag skulle kunna... skriva om jag hade en anledning. Ja. Det mesta låter lockande faktiskt!!!
Men jag väntar på mina kottar. Kan inte skapa för mycket på en gång. Det är mitt golv som får lida på det. Hade lönnblad fulla golvet. Purjolöksblad. Ja det har säkert legat där i en vecka. Plus kottar. Kottar överallt! Har liksom dammsugat runt den där högen av blad som legat mitt på golvet.
Sån e jag...
Men nu har jag tagit bort skiten. Och jag tänker inte fylla upp tomrummet med färger, pannåer, smink eller blommor. Nu vill jag ha ett rent golv. Tills kottarna slår ut!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0