Sommardagar...

 Vaknade upp genomsvett i morse. Så kom äntligen sommaren hit också! :)

 Igår var en bra dag. En riktig sommarlovsdag. Full med aktivitet och värme.
Cyklade till korssjön. Cyklade hem, med Orhan. Cyklade till Älgarås. Spelade fotboll! ;) Kändes hemskt första gången. Lyckades faktiskt med ett litet mål. Men.. annars kände jag mig som den lilla tönten som försökte få tag på bollen från långbenta afrikaner eller som gjorde bort mig framför skrattande muslimer.
 Sån är livet på en pinne. ;) Kort, långsam och med för lite självförtroende haha

 Somnade snabbt när jag kom hem framför top model. Så ska det vara. Älskar att inte länge kunna hålla ögonen öppna. Jag tycker det är helt ovärt att gå till sängs när jag fortfarande känner att jag kan göra nåt. Dessvärre händer det så sällan att jag inte kan hålla ögonen öppna. Jag är en nattmänniska! ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Amelia

FUUUSK! Skicka hit lite sommar oxå vettja!

2011-06-05 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0