Sommarlov!!!!

 Märks att det är sommar när man förlorar hälften av alla läsare. Så där bara!!! XD

 Jag vill också ha sommarlov!!! Känna att man slipper nåt. 10 dagar har jag att njuta av! Men hur mycket kan man njuta när... jag inte gör något annars heller.
 Saknar förra sommaren så jag dör. Då hade jag väl dragit iväg i bilen med mitt nytagna körkort. Hälsat på goda vänner. Druckit kaffe och dansat. Jagat varandra på ett fält eller sett film tills sex på morgonen.


En av alla de gånger jag tog bilen ner till Älgarås! XD Orhans bild!


 Men denna sommaren ser ut att bli... lugn!? ;) haha
 Kanske blir det så festligt att jag får ett tråkigt jobb på Lidl och ler åt typer som tycker om att handla på Lidl! :) Kanske sitter jag där och svettas hela sommaren! Det vore nåt.

 Ah det är underbart kul att bli vuxen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0