Studenten...

Vissa tar studenten, andra åker till sin jobbcoach och roar sig...
Såg massa ungdomar inne på arbetsförmedlingen (vilken jag passerar till Pomona) och var tvungen att kommentera det till Orhan. Man kanske skulle hojta in till dem.
"Välkomen till tristessen!"
Men å andra sidan kanske de får jobb direkt. Det är bara lilla lata jag som suger. haha Fast jag kan ju omöjligt vara den enda som har varit utan jobb i ett år och tappat orken att söka. FÖR DET ÄR TRIST!!!
Fick höra att över sommaren får jag 10 dagars betald semester från arbetssökandet! haha ;) Me like. Jag ska ta vara på dem ordentligt. Och inte ens tänka alls!!!
Jag har föresten annat att tänka på. Busy Petra. Oj oj... Små projekt och min älskade! Jag sitter inte hemma och spelar sims hela tiden inte om ni trodde det. Nej då!!! Tiden blir använd!!! ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0