Töreboda...

 Mamma och pappa lyssnar på Sarah Kelly från Nyhem. Hm... hade önskat jag var där. Vi var på väg men blev stoppade av sjukdom. Synd. Hade varit kul med lite händelser. Och fara ut på en konferens. Det gör man inte så ofta. Inte jag i alla fall. Tror de beror på brist av kristna ungdomar som kan dra med mig haha.. XD

 Istället spenderades denna dag med Orhan. Vi drog spontant till Töreboda för att fixa våran äktenskapskris. Åt pizza och glass. Gungade och njöt av värmen. Ja töreboda är ju en sådan idyll. haha Drömstället...
 Promenerade lite och sedan hamnade jag här igen. I min säng. Läsandes och ätandes på kakor och glass. Riktig partydag för min mage...

 Har funderat på att städa ur mitt rum helt. Komma på något sorts system för hur och var jag ska he kläder och sånt som just nu ligger i högar efter väggarna. Köksföremål och en kattbur med pyssel från Lidköping. Borde egentligen... Ställa sånt någon annan stans. För jag verkar ju inte flytta hemifrån i morgon precis!!! Vill inte ens gissa på hur många spindlar som gömmer sig i Lidköpingsföremålen!?!?!
 Man kanske skulle möblera om helt. Spännande... XD haha

 I morgon kanske... Idag tappade jag helt lusten! Vaknade sent på dåligt humör.

 Får mig att tänka på Lidköping allt detta snack. Så bjuder på en bildbomb från tiden där! ;)


Mitt snuskiga rum! och mitt fönster som jag hängde i många dagar och kollade ut genom. På mina ospännande grannar. På träden, på fåglarna och på livet som gick långsamt förbi...


Tamar var min bästa vän. Som älskade mitt sällskap mer än allt annat. Det är annat än nu! XD


Sötnos!!!


Glädjen att få te efter flera dagar utan pga pengabrist. Ah.. underbart o ha pengabrist. Till och med det saknar jag!!!




Mycket Tamar... Men hon var ju sötast.


Saknar att laga mat själv. Planera. Köpa billigt. Göra sånt som jag gillar. Äta mycket av det JAG gillar!


Haha Bara söta bilder på Tamar...



Så kom allt. Skolavslutning, körkort bal. Slut på ensamlivet. Man var vuxen. Skulle ha jobb och leva HELT ensam igen. Ack vad hände med det???

Mina skor som jag vill använda igen!!! <3

Min korridor. Där jag Njöt av att motionera Tamar. Bli kall om fötterna när jag var tvungen att gå ut där för att gå på toa på morgonen. Rusa naken igenom när jag glömt nåt i rummet när jag skulle duscha. Skitit i brallan när jag mött någon granne som var där. Upplevt att vara på toa utan dörr! Kollat ut genom den där vita dörren till trädgården. Men aldrig... aldrig njutit av trädgården!

Aah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0