I väntan...

Mina kottar torkar långsamt. Så jag roar mig på min blogg! :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår var ingen partdag även om jag var på kalas. Men visst hade kalaset sina goda stunder i glatt sällskap! :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov!!! Idag sov jag lääääänge...
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt här vid datorn och roade mig. Trots att jag vill pyssla.
Det sista du sa högt? Nej det har hon inte!
Det senaste någon sa till dig: Har Tamar fått mat?
Vad har du druckit idag? Kaffe med massa mjölk! ;)
Vad var det senaste du åt? Polarkaka med salladsost och banan! :D
Vad var det senaste du köpte? Purjolök och hönsnät...
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå!
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt, blåsigt, halvkyligt!
Godaste glassmaken? Glass... Den där yoghurt med jordgubbsglassen. Magnum...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek... men kanske ett intresse. Attraktion.


Jag föll då inte i alla fall vid första ögonkastet för den långhårige fotbollsspelande snubben!
Jag fann honom lustig... XD


Sover du tungt? Ja. När jag väl somnat så. 
Drömmer du mardrömmar? Det händer titt som tätt. Men mina drömmar är oftast bara krångliga och händelserika. 
Trivs du med ditt jobb? Har ju inget särskilt jobb. Men små projekt nu som jag gillar! :)
Favoritklädsel? Shorts, pyamas och filt!
Favoritlåt just nu? Otroligt svår fråga. Lyssnar mest på Amanda Jenssen nu!
Vad ser du om du tittar till höger? Min kudde och en mycket stökig byrålåda.
Vad gör dig glad just nu? Ingenting faktikst. Är väl inte så där hyperglad. Men skulle bli glad om jag fick kontakt med Orhan!
Vad ska du göra härnäst? Pyssla med mina kottar! <3
Höger el vänsterhänt? Höger...
Humör just nu? Tja... på g. Kan man säga så. Jag är redo. Ge mig nåt att göra. Jag gör det. Jag vill ha kul!

Favoritgodis? MINT!!! Allt med mint!!!
Kläder just nu? Jeans, och en stor topp som fladdrar....
Sommarplaner? Tja.. antar att det blir mot norr. Men just nu är det mycket som händer. Så vem vet vars jag hamnar!!! ;)
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska. Jag kan vakna på morgonen om där finns en anledning. Men har jag väl vaknat så blir jag som aldrig trött igen. Om jag inte gör något hysteriskt. Som att gå i skola förståss.

Vad är viktigast för dig? Familjen, Jesus...
Är du kittlig? JA!!! Hemska saker. Har inte varit så illa förr. Men det verkar bli värre med åren! Eller så har jag mött min överman. Orhan!
Snarkar du? Tja.. jag tror det. Man hör ju liksom inte sånt. Men ibland har jag vaknat av en plötslig snarkning från mig själv.
Äckligaste insekten? Spindel...
Stökigt el välstädat? Mittemellan. Vill absolut inte se pedantisk ut. Så folk blir rädda för att lämna saker på mitt bord. Men. Så länge golvet är rent. Sängen bäddad. Disken samlad på diskbänken. (inte för stor disk) Då är jag glad!
Vad längtar du mest efter just nu? Gifta mig! (Ingen nyhet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0