Vill bort!

Varmt idag med.. hemskt varmt. Men kanske borde jag njuta för att tydligen ska de bli regn nu framöver. Så där bara liksom!!! Finns det inget mellanting!?
Orhan är här. Och sitter nu som vanligt och diskuterar med pappa. (eller inte så vanligt. Var ett tag sen nu) Så fort de är klara ska jag dra ut min man för att bada!!! Måste göras med solen fortfarande skiner. (ingen stress. Den går inte ner på ett tag)
Vet inte om vattnet här nere är varmt heller. Måste ju testas!!!

Börjar lite smått se fram emot att åka upp till norr nu. Börjar bli trött på att bara sitta här och svettas. Något som händer helt enkelt. Så man slipper sitta här hemma och fundera på jobb och liv! I morgon är det i alla fall sista dagen på Pomona och sen tillbaka till älskade arbetsförmedlingen. (Vet inte om jag ljublar eller gråter!)
Minns i början av detta året. Då vi alla satt samlade på Pomona. "Innan detta är slut ska ni väl troligen ha jobb!"
Är det något jobbcoacher osv måste säga??? Tror 80 procent av oss som startade är kvar i samma situation.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0