Allmänna tankar just nu!!!

 Gosse... det var länge sen jag sminkade mig. (töntigt alltså!) Tänkte jag när jag såg en gammal bild. haha... Men.. Det är inte lika festligt nu för tiden då huset är invaderat av familj. Jag saknar Lidköping. Privat. Ensam. Massa tid!!! Inte ens behövde man tänka på jobb. Skolan fanns där som en välsignelse!
 Men nu.. tss tss....

 Saknar blommor också. Börjar tänka på sm nästa år. Vill tävla igen. Men hur? jag gör absolut inget. Jag tappar ju stinget och har inte kolla på modet längre. Dock får jag nån blomster-branch-tidning av någon anledning. Om det var för att jag tävlade eller för att jag gick med i FYR när jag skulle göra yrkesbevis. Kanske det bara finns en vänlig själ som ger mig en prenumeration. haha jag tror mest på det mittersta.

 Sökte lite jobb igår. På ur och Penn. Väntar fortfarande på svar från floristbutiken i Örebro också. Hoppas mer på det. Örebro är en bit. Vet inte om det är smartast att flytta dit då men... pendla tar ju nån dryg timme! (Butiken kanske ligger aslångt från station också!!!)
 Men... det är bara ett vikariat. En chans att få lite erfarenghet. Göra något. Tjäna slantar att sätta på sparkontot!!! Åååh.. och slippa pressen. Att man är en värdelös typ som lever på staten!!! Suck och blä.
 Jag vill ha det jobbet!!!!

 I morgon bär det till Töreboda... igen! haha.. Inte för att det är en sånt festligt samhälle. Men man gör vad man måste. Och jag gör det gärna. Vad gör jag hemma mer än fiser och diskar! (Skulle behöva dammsuga. Men hur snäll får man vara mot familjen!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0