Dag 13 - En bild av mitt rum.

 Oj... en bild av mitt rum... Tittade runt i galleriet av bilder jag har och hittade lite bilder där man ser mitt rum!




Gröna väggar och svartvita möbler. Förutom vid sängen där det står träsaker... En spinnstol, mitt enbenta bord och två blommbänkar.
 Som ni ser är mitt rum fullt av plotter förutpm väggarna runt min säng som ser ut som sorgetider. Hittade inte mycket bilder uppmot skrivbordet. Men där har jag en vägg av tavlor, foton och ett sånt där bambudraperi som jag knutit och flätat lite spontant i och hängt en tavla på.
Byrån vid sängen är alltid full med tidningar och böcker, arbetsförmedlingens papper och andra brev. Bakom dörren har jag en korg där alla kläder som inte får plats i byrån hamnar... Bredvid den står några kassar med saker från Lidköping... toalettsaker! XD haha
Vid bokhyllan finns en kattbur och kassar med saker från Lidköping.. köket!
Vitrinskåpet är fullt med samlingar, viktiga papper och pyssel... I högar och utrymmen finns tavlor och pannåer... Golvet är nerkladdat av färg....
Växter överallt och snäckor och stenar jag plockat. I bokhyllan finns massa små prydnader och mängder av serier.
Under sängen finns ännu mer serier. Pysselsaker och verktyg till floristarbeten!
Mitt rum är fullt. Men jag förstår inte varför! Jag använder så lite! Eller!
Jag samlar på mig för att flytta hemifrån!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0