Dag 26 - Min sommar.

Sommaren som var eller sommaren som kommer. Eller menar de helt enkelt hur en sommar för mig är?
Uj uj...
Förra sommaren var nog den bästa jag kan minnas. Har aldrig tidigare varit med om så många händelser och så mycket action. För att inte tala om så många vänner! :) Tog till och med studenten!!! :D
Allt blev gjort. Nattbad, töntiga spel, fester, spontana utflykter, knasiga krig.
Det bästa som hände kanske ändå var att jag fick min Orhan tillslut! :) <3
Tog studenten!
Tog körkort och gick på bal! :)
Gick på utflykter... åt gris-kyckling!
Åt pizza med smörpapper på istället för baklåtspapper under! XD
"Led" av sömnbrist då vi gjorde allt förutom att sova på nätterna! ;)
Badade 24/7.
Spelade fotboll! :)
Åkte till Göteborg för att äta pizza! XD
Var på lappis en vända! ;)
Roade mig med kusinerna! :)
Aggösund med släkten! :D
Mera galna nätter med nattbad, bilturer, fester, shopping åt fester mitt i natten, film, akrobatiska hopp och smink!
Tältning vid trollsjön! :) Åt en svamp och spydde en hel dag! Men Orhan var det vackraste som fanns den dagen! :P Och snäll och hjälpsam när jag spydde. Vi var ännu inte ihop... :P
Systerdag i Örebro. En galen resa... :P
Orhan och Petra! :) Nattliga möten och mitt andra hem blev plötsligt bilen! XD
Ah det får räcka som sommaren.. Mellan Juni och Augusti! :P
Det var en bra sommar. Det blir knappast samma sommar i år. Men jag hoppas på en lika bra. Tror knappast den kan bli bättre. Men vem vet. man ska aldrig säga aldrig!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0