Dag 28 - Smeknamn jag har, varför har jag dom.

Uj uj...
Petrus: Har hört det från olika håll. Men mest från Bibbi! :)
Penty: Är nog det första eller vanligaste som mina päron gett mig. Tror mamma använder det mest. Fast mer som yngre. Jag fick det bara för att det är... likt Petra? haha
Pertan: Också ett av mammas (skulle jag tro) namn för att göra livet lite roligare som liten!
Perry: Något pappa kallar mig när vi ska skriva in namn på spel och andra konstiga ställen!? XD haha
Sunki: Tror Pia kallade mig det ett tag när jag kallade henne Sammi. Efter våra efternamn alltså! ;)
Beauty: Orhans...
Cutie: Orhans
Älskling: Orhans både på sitt språk och svenska och engelska.
Syster: Kanske är mest jag som säger så till Ulrika men jag tror inte vi kallar varandra vid namn alltid utan säger syster. Vet inte om de räknas som smeknamn!?
Pitree: (vet inte om de finns nån rättstavning på det? haha) Minns inte vem som sa det? Någon i klassen. Ändå ekar det i mitt huvud! Alida?
Äh.. många namn genom tiderna.. just nu är det väl mest Orhan som står för de nya namn som dyker upp... :P haha
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0