Dag 29 - Något jag är stolt över att jag gjort dom senaste dagarna.

Kanske skulle skjuta upp detta. Tills det kommer några dagar då jag gjort nåt. Stolt..

 De senaste dagarna har jag vart hos florister. Pussat på Orhan. Slappat och städat. Hm...
 Kanske jag är stolt över att jag cyklade. Motionerade lite alltså. Även om det var en trevlig picknick så cyklade jag ju faktiskt så jag fick ont i huvudet och var mer död än levande.
Plus att Orhan skrattade åt att jag var röd i ansiktet (något jag hatar att jag blir!) och att det var snö och motvind!
5 km cykling. Inte illa pinkat av lata Petra.

 Något mer dramatiskt eller hjältemodigt har jag inte att stoltsera med. Tyvärr! Inte vad jag minns!

Kommentarer
Postat av: Alexfredrikke

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-05-20 @ 14:40:28
URL: http://alexfredrikke.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0