En bra söndag!

 Hemma från gudstjänsten.
 Gick bra att spela. Även om jag inte är någon superbasist så funkade det. haha.. spelade bara lite fel. Men jag minns vars jag ska sätta fingrarna! :P
 Var väldigt kul också så hoppas jag får spela mer! :)

 Fick papper från pastorn också där det stod datum på de dagledigträffar de har i hans församling i Finnerödja. Jag ska på en av dem visa upp lite blomsterbinderier. Antar att jag ska visa hur man göra och så. Har inte riktigt koll än. Men det är först i Maj så. Jag kan fundera på det närmare då.
 Är lite småfundersam på det och anar att jag kommer bli nervös som jag alltid blir när jag inte har full koll. Men om jag vet att de där är blåbär inom floristik och det är jag som bestämmer. Så kan det ju gärna inte gå fel! haha :P

 Orhan är här nu. Men han leker den lille mekanikern med pappa. Pappa ser om han kan fixa ett relä till Orhans familjs bil. haha. Så... jag får roa mig själv.

 Känns som en bra dag idag. I morgon bär det av till Skövde också. För att uträtta lite ärenden för mig och Orhan. Jag ska bland annat göra ett uppdrag till som mysterishopper. Även om det är ett så töntigt jobb och jag knappt tjänar på det då jag tar mig till skövde så känner jag mig lite behövd här i Sverige! haha :P
 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0