Me, makeup and my ego!

 Sminkade mig idag. För vad annat kan man göra när huset är tomt. Håret var fett... så för att göra det lite festligare innan jag intog duschen drog jag på mig min vackraste sminkning... fick mig att tänka på 40talet lite. Men jag är ju lite småtokig.. Så om det stämmer tror jag knappast!!!
 Nu får ni njuta av min nuna!




Skrattar lite åt den här bilden. Eller ganska mycket.
Tycker när andra tar "up my nose" bilder så ser de så.. (med "andra" menar jag modeller och kändisar) bra ut på något sätt. Så lyckat. Så jag gav allt och lägger här ut en där ni alla får chansen att se rätt upp i nästan! haha XD


Ville bara visa lite bilder så ni inte tror jag sitter och fantiserar om bilder upp i näsan! XD
Fast min kanske är värre? XD


 Så.. nu ska jag gå till sängs! :)
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0