Morgondagens resa!

 En dag med syrran kan man säga. Var mysigt det. Alltid lika kul att umgås med henne även om hon vann i backpacker mot mig idag. (Illa!!!)
 Endast jag och syrran for på bön idag också och vi kände oss vuxna. Vi gjorde så mycket... vuxensaker. Tog bilen själva till kyrkan. Vinkade till grannen och redde ut saker med folk i Älgarås! 
 Skulle snacka med en kvinna ur församlingen om morgondagen då jag ska låna deras bil och skjutsa några asylsökande vänner till Göteborg. Så först en vända dit och efter den trevliga bönen ett samtal och planering med dem jag ska skjutsa.

 Blir otroooooligt spännande att köra till Göteborg själv. Jag tror jag klarar. Motorväg liksom. Men alla är som emot mig. Min far kommenterar hela tiden om hur lätt det är att köra fel där då staden är byggd för vänstertraffik. Han berättar om hur han kört fel där så ofta.
 Mamma börjar prata om hur farligt det är att sladda när man kör med en tungt lastad bil.
 Kvinnan jag ska skjutsa frågade om jag inte var för ung!!!
 Ja.. men trots allas misstro på mig så ska det gå bra. I alla fall Orhan sa att det är lugnt. Han tror jag fixar det. Och jag ska få låna deras Gps så att hitta till station i en galen stad ska väl gå finfint!!! ;)
  Orhan ska följa med och ge mig sällskap också. Han lär få lugna mig också. För jag blir alltid stressad när jag kör i städer. Men om det blir värre av publik eller lättare vet jag inte.... haha
 Har ju kört i Örebro förut så. Nästa steg är väl Sveriges näst största stad!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Erlingtina

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-12 @ 13:10:12
URL: http://erlingtina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0