Nyttig, hårfärg och fotbollsfärgade naglar...

 Idag har jag känt mig rätt nyttig. Eller i alla fall från klockan tre då Orhan lämnade mig.
 Bakade bröd, lagade middag (räk och svamp-paj!) skrev två brev till två jobb och tog en powerwalk som inte blev så lång då Tamar följde med och ville vända om när jag började gå längre än jag brukar. Har aldrig hört henne skrika så högt! haha...

  Idag har håret Blonderats. Ingen större skillnad. Lite superblonda stråk uppe vid hårbotten och ljusare oranga slingor ner i hårsvallet. Ser väl levande ut nu och kanske mer tonat mot min hud. Men jag tror jag ska köra på att blondera en omgång slingor till. Inte lika många. Så får jag tre olika nyanser. Ser får solen göra resten! :)
 ...och glömde igår att visa mina nymålade naglar. Svartblåa förstås. Orhan bad mig göra det eftersom Barcelona vann sin match då de var blåröda.
 Och se. Även Inter vann när de var svart-blåa. Kanske ska måla dem gulblåa när Sverige försöker med sina epiga spelare! XD haha Vem vet vad som sker!? (Värst vad alla ska ha blått i sina färger?)


Olika i olika ljus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0