Snickeri och brudshow.





 Idag snickrade jag och Orhan. Men har inga bilder på "krukan" än.. de får ni se senare. (kanske...)

Blev ändå rätt bra och det var oväntat kul haha... vi satt ute i solen. I skuggan var det kanske lite fruset men annars var det behagligt. Vi var i bara tröja. Såg 2 påfågelfjärilar och var otroligt lycklig. Orhan skrattade åt mig när jag mitt i konversation med honom vände mig om och utbrast. "FJÄRILAR!"


Orhan kom nyss tillbaka från Älgarås men har hamnat i studion med min far. De ser video tillsammans. Haha jag är inte förvånad. Men då får jag tid att sitta här och skriva blogg. (och läsa andras bloggar! hehe)

Sitter just nu och funderar på brudshowen på min gamla gymnasieskola med detta årets andraklassare som snart går av stapeln. Vore faktiskt kul. Kanske skulle bli en trevlig utflykt med Orhan. Plus att jag får se min gamla skola igen! ;)
(kände mig så speciell när de använt bilden på mig och Viktor på evanemangssidan haha.. då måste man ju bara gå!)
Kommer säkerligen sakna gamla tider...



kram

Kommentarer
Postat av: Vickie

Bedårande vacker bild.

2011-04-27 @ 14:43:01
URL: http://snickeri-goteborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0