Sömnlös...

Usch vilken lång natt...
Kände vid tolv då jag gav bredbandet till Ulrika att jag inte var trött nog för att somna snabbt. Jag hatar att ligga i sängen och inte kunna sova, för då kommer alla jobbiga tankar fram. Så jag beslutade mig för att göra som vanligt när jag är otrött. Bädda i soffan framför datorn och se en film! Även om det innebär att jag kommer ha ännu svårare att somna då något inom mig tvingar min trötta kropp att vara vaken hela filmen!
 Såg två filmer. Franska deprimerande haha :P Les sentiments och La Bûche. Den ena om nåt så trist som otrohet (på ett ganska bra sätt. Inte Hollywoods glammiga bild.) och den andra om... jag vet inte riktigt. Tre systrar. Alla var otrogna mammor och pappor. Alla lämnade alla och vissa kunde inte bli ihop för de var syskon.. aaah. 
Frankrike... haha

 Vaknade i alla fall runt tio. Ganska pigg. (För att ha somnat fem?)
 Solen skiner idag. Igår väcktes jag av fåglarna. Det är vår nu.
Träden är utan snö och blåbärsriset börjar titta upp. Men jag ska inte ha för mycket hopp. Så här såg det ut för nån månad sen också. Då all snö försvann och kom tillbaka över en natt!!! haha
 Nåväl.. får se vad som händer idag! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lauritztine

Awesome site!

2012-01-27 @ 09:27:39
URL: http://lauritztine.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0