Söndagen...

Så här såg jag ut på gudstjänste idag. (som var mycket trevlig). Mor min sa att jag såg elegant ut. Inte ofta man får höra det! XD

 Har varit en trevlig dag. En trevlig helg med pappa och Orhan. Mest Orhan! <3
 I morgon bär det av till Skövde för att handla bildelar och kolla på orkideer. Lyckades få med mig Orhan till blomsterlandet förra gången vi var där. Blev helt galen av orkideerna och såg en skylt om att de skulle ha orkide-nånting den 17. Aaaaah JAG MÅSTE DIT!
 Lite sent men förhoppningsvis finns det kvar. Minns förra gången de hade det. Då hade de orkideer i mängder långt efter... uj uj.. hoppas det finns kvar nåt billigt. Eller nån sort jag inte ha. (vilket är nästan alla nu eftersom många dog förut av någon anledning jag inte förstår)

 Orkideer.. <3

 Blir nog en trevlig dag med Orhan och lite händelser i livet! :)

kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0