Tamar!

 Tamar är så fruktansvärt söt. Måste bara säga det.

 Nu för tiden har hon börjar göra som hon gjorde när hon var liten. Att när klockan ringer inte titta på mig med trötta ögon eller hoppa ner och sätta sig redo vid dörren. Nej. Hon kryper upp till och under täcket och lägger sig på eller nära intill! :)
 Så mysigt. I morse hade jag dessvärre inte tid att mysa med henne då jag skulle iväg till Töreboda med bussen klockan tjugo i åtta. Men hon är så söt.

 Just nu impar hon på mig med sina krafter. Hon är hungrig och hänger sig i datastolen medan hon skriker. Hon lyckas dra den till sig. (stolen alltså) Det är en sådan med gung på ryggstödet. Och jag åker ständigt ner när hon dyker upp! haha

 Söt-Tamar!!! :D (Bild från när hon bara var 4 månader gammal!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0