Teckning och orkideer!

Var så länge sen jag målade. Men hur jag än anstränger min hjärna. Hur jag än söker inspiration. Så får jag inte fram nåt. Eller jag kanske inte tar mig tid men... jag känner inte för att sitta där med en pensel om jag verkligen inte har en ide jag vill måla. Då gör jag antingen nåt halvdant eller så orkar jag inte göra klart den för än 5 år senare! XD
Det jag senast ritade var detta för några dagar sen. Haha en mycket deprimerande teckning. Men det berodde nog på det deprimerande vi såg på film....
Orhan såg varken imponerad eller glad ut när han såg den. Allt han sa var: "Vad är detta?" med lite deprimerat ansikte när han bad om att få se den.
Slänger in lite till bilder på mina nya sötnosar. Vill fota blommorna i bra ljus. Men jag var ju borta idag så. De är inte helt utslagna än heller så.. Det kanske är lika bra! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0