Teckning....

Tyckte inte jag lyckades ta ett bra foto men...Prövade med alla ljus och vinklar. Men hon ser plötsligt väldigt utdragen i ansiktet haha...(kanske hon är. Bara först på fotot jag inser det!) Men detta får duga.
Fick plötsligt lust igår och rita. Mitt i natten. Vet inte vad klockan var men... runt elva tolv skulle jag tro! :)
Om någon känner igen henne är jag imponerad då jag inte var ute efter att måla av någon eller något. Jag ville rita och såg en bild på Gaga. (börjar bli tjatigt om henne här i min blogg nu) och ritade snabbt av bilden. Bara för att ha ett motiv. Inte för att få det att likna henne. Det får bli nästa projekt! XD
Ja jag använder en strumpa för att skugga med. Så ingen trot det är min otroligt fula och trasiga och smutsiga strumpa som ligger där XD

Kommentarer
Postat av: Ulrajka

Det är är inte din strumpa Petra. Det är MIN!!

2011-03-23 @ 20:09:30
Postat av: Amelia

Haha, jo det var ju verkligen det första jag tänkte på. Oooh, där ligger Petras äckliga strumpa. Mitt på skrivbordet! xD

Men du ja gillart! ;)

2011-03-23 @ 21:59:25
Postat av: Amelia

Försvann min kommentar? :o

2011-03-23 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0