Dålig dag!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Dagen började så bra. Jag vaknade, myste med Tamar och vi gick upp och åt frukost. Jag hade planerat massor. Men först ett jobbigt samtal. Kom över det och gjorde mina uppgifter i hemmet... Sen kom en helt värdelös middagslagning. Jag lagade inte klart middagen utan gick ut i skogen och satt i den gammla koja jag byggde som liten med en vän. (den var inte kvar men...) Kom hem och upptäckte att middagen inte var så hemsk bara för att sedan öppna mailen och få ett hemskt mail..
...då har jag missat möte på Pomona. Inte bara ett utan TVÅ!
Jag blir så arg på mig själv. Hur dum får man vara!!!! Det där pappret med alla träffar hänger där. DÄR PRECIS BREDVID DÖRREN I MITT RUM! Petra vad har du i iq???
Jag är ensam hemma. Och jag tänker tröstäta!!!!!! För jag är arg på mig själv. Och detta var en riktig sugdag!!!!
Tog lite bilder idag och upptäckte att jag var ful!

Kommentarer
Postat av: Ciccci

FY Petra! SKÄRP dig! DU är underbar! JAG saknar dig! PUSSAR

2011-03-17 @ 21:11:26
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/
Postat av: orhan

my super sexy carot;)

2011-03-19 @ 12:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0