Uttråkad...

Fy vilken seg dag. Och det är bara efter lunch nu. Har absolut ingen inspiration till vad jag kan göra! Sitter fortfarande i pyamas.
 Försökte läsa lite Romani förut. haha. Men då uppgiften var på tok för svår för min obildade hjärna. Eller för djup blev jag trött och åt lunch istället!
 Vet inte om jag ska ta tag i det igen. Eller spara det tills min mäster kommer hit!

 Basen måste jag plinka på lite idag också. Blev förfrågad om att spela bas i morgon på gudstjänsten. Jag sa ja. Men är lite orolig. För när spelade jag bas senast??? Fiol spelade jag ju i slutet av sommaren. Lite samma instrument. Men 6 månader sen jag spelade ett liknande instrument är ju lika illa det! haha....
 Men förhoppningsvis sitter det kvar i huvudet. Bas är ju inte det mest svåra instrumentet!!!
(hittade den här fantastiskt cola bilden när jag och det band jag var med i då spelade på axvalla. 2005 tror jag)

 Känner för att bada. Eller bara slappna av. Samtidigt som jag inte gör det. För jag hatar att bada i det äcklig badkaret med hudflingor och hårstrån från mer äckliga ställen. Och att sen flyta runt i sin egen smuts och njuta. uuuuh
 Men om jag får ork att rengöra det och mig själv först så haha... XD

 Nej! Denna dag är en av de dagar som var totalt värdelös. Jag är i alla fall stolt över att jag sa nej till godis utan att tveka. Efter någon vecka eller så utan sött känner jag ingen superlängtan längre! :)
 Bra! Även om han jag slog vad med fuskar hela tiden pga att han är sjuk. Vad ska man säga om det??? haha

 Kram


Bilden utstrålar samma tristess som jag känner idag. (Från lägenheten i Lidköping 2008 när jag tog hand om Sally!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0