Vårdag!

Vilken underbar dag!!! :D
Även om det är snöigt. Isigt (halkade ett antal gånger) Blöt snö.. så svettades jag. Vet inte hur varmt det är ute men solen skiner!!! :D Älskar det.
Till och med Orhan som är superirriterad på snön kunde yttra några vackra ord om den... hehe
En liten töntig bild på min uteplats också. (eftersom jag tog bilder nu lite stressat haha) Snart kan jag gå ut i den o pyssla! :)
Vi promenerade. Brottades. Tog bilder.. Allmänt trevligt. Trots att jag blev superblöt i i rumpan. Fick snö innanför jackan så var jag mer svettig än kall! Märklig känsla. 
Men det är såhär våren ska vara! :D

Smygtagen bild på min kära far och älskade Orhan! Som promenerar ner i bara tröja. ;) Vår!!! <3


Jag har sett blommor också. I skövde. Snödroppar! Men inte i Slätte än som ligger lite efter! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0