brödbak!

 Bakar bröd och spisar leviticus.
 De ska spela i Skövde på lördag och mor och far har bokat biljetter. Jag har ju inte lyssnat mycket på dem. Känner inte ens igen musiken från min barndom då pappa spelade en del musik. Så ska inte dit.
 En granne kom förbi som också är sugen för att få en chans att höra musiken. Så nu spelas det för fulla muggar!

 Jag är strax färdig med mitt bröd. Havregryn som vanligt. Har blivit kär i det. haha :P Dock var det ju ett tag sen jag bakade bröd nu. Mor och syster har tagit över. Skönt det. Är inte så förtjust i deg och kamp om mjölet. Torra händer! Suck..
 Men nu när det klart då kommer en betalning så god som någon. Nybakt bröd och te! Mmmm :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0