Ett helt värdelöst inlägg!

 Sitter och tittar på James Bond och avslutar en bra dag! Eller ganska bra. Kunde egentligen vara ganska mycket bättre. En rätt normal dag faktiskt. En del att klaga på. Inte så mycket att minnas om om fem år! Njae... 

 Vaknade sent då jag inte kunde sova. Drömde i alla fall glada drömmar! :D haha
Har gjort allt man brukar på en vanlig skitdag. Allt från att städa till spela sims! haha :p Mest har jag saknat Orhan!

 Ska bli skönt att lägga sig. Ska sätta på en Kulan och Munken och somna. Snabbt!!! Jag är oväntat trött faktiskt trots att dagen var så dåligt använd.

 I morgon ska jag cykla. Ville det idag men det regnade ju.

 Och ja.. jag är mycket väl medveten om kvaliten på detta ointressanta inlägg. Haha. Men man vill väl vara aktiv. Jag lägger in en festlig bild från nåt år jag inte minns. Lidköping!!! Så blir det bra!


Tunga ögon... det är jag det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0