Fjädrar!

 Mirror mirror...


Provade leka med fjädrar... Men jag blir deprimerad. Tittar på bilder med smink. Starka färger!!! Oj oj.. men hur mycket jag än kladdar så är det en vek svart som blir grå. Den röda blir rosa... Den vita.. försvinner. haha XD Nej! Jag kan inte göra dramatiska sminkningar XD

Här är i alla fall lite bilder från min snabba kvällsminkning! ;) (Redigerat och oredigerat!!!)








Saknar Lidköping. Då jag hade världens störtsa rum med en dusch i ett hörn. Kunde ju ta alla möjliga roliga vattenbilder. Med ljus från fönstret. Från lampa. Mörkt eller ljust!!! Kunde ställa kameran i en annan del av rummet.. Men nu... Uj uj... Var inte så roligt!
Sen är jag ju inte ensam heller. XD




Vilket egoinlägg.. Som vanligt! ;) Haha... Ska skärpa mig. I morgon ska jag bara skriva smarta saker.
Ska ta hand om fikat i morgon på gudstjänsten. För jag är med i en fikagrupp på nåt sätt. Minns inte att någon frågade mig men tydligen! haha. Gör inget. Klart jag kan sätta på lite kaffe. Lär väl bara känna mig lite lost! :P


Kommentarer
Postat av: elin

shit vad coolt :D

2011-05-23 @ 14:28:45
URL: http://elingranaths.blogg.se/
Postat av: sonja

Väldigt häftigt Petra! Du får göra praktik hos din mammas kusin som jobbar som sminkös på dramaten...!

2011-05-24 @ 21:22:28
URL: http://sojasilver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0