Frågor... ;)

Tidsfòrdriv för mig och möjligen för er också! XD

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?

"Vad hände?" "Säg det! Plötsligt försvann alla bultar och skruvar!" 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Inget... möjligen sängen som jag sitter på! :P

3. Vad var det senaste du såg på tv?

TV!?!?! Hm... när såg jag tv senast. Jo när jag hälsade på Ismet och Edin i Torsdags. De såg på Sveriges värsta bilförare. Så jag såg lite. Fast jag tittade inte alls haha

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Hm.. 10 över elva kanske! (den var kvart över)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ulrika som knapprar på en annan dator i vardagsrummet!

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Uj... Tamar hade fångat en domherre idag. Så jag gick ut och tittade på deras dödsdans! :P

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

På det är här frågeformuläret och ¨någon annas svar. :P

8. Vad har du på dig?

Mjukisbrallor och linne! :)

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?

Minns inget... Eller har för mig att jag skulle resa någonstans men.. näe.. ja minns inte.

10. När skrattade du senast?

Igår troligen. :) Med Orhan! :D

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor jag gjort. Lite bilder på vänner och blommor! :)

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ehm... att domherren lät som en trana när den skrek på hjälp!?! haha.. :P

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Tja... det är ett trevlig tidsfördriv att svara på meningslösa frågor! :P

14. Vilken var den senaste film du såg?

Bride wars.. såg på den igår kväll när jag inte kunde sova. Den var... inte så bra!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Köpa ett fint hus redan nu. Och satsa på min dröm att bli blomsterkonstnär! :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag spelade fotboll som liten! XD

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Hm... Skulle väl på nåt sätt hjälpåa kristendomen spridas! :) KOmmer inte på nu hur bara haha

18. Tycker du om att dansa?

Jo.. när ingen ser. Har försökt dansa med Orhan ibland. Men det är omöjligt. haha.. XD Jag kan inte. Eller har inte mod att sprattla med fötter samtidigt som jag sprattlar med händerna! :P

19. George Bush?

Tja.. har ju inte delat en coke med honom precis. Men han verkar... tråkig!?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Haha... uj... eftersom jag inte är så sugen på barn. Men jag gillar namn som börjar på R. Typ Richard, Rebecka, Rakel, Rita... hm eller innehåller ett R. Kiara, Tara, Rasmus... hm.. Äsch.... vet inte om jag skulle välja ett sånt namn. Skulle säkerligen slå upp bibeln och ta ett konstigt namn. typ Al-sachav!

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Tja... det skulle gå bra. Om jag slapp bo själv. Får jag med Orhan så! :)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Tja!
Inte har väl ja några krav på vad han ska säga. Han behöver inte säga nåt alls. Jag blir säkerligen nog så glad av att bara vara där och se han! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0