Fredags-outfiten!

Igår fixade jag till mig inför gudstjänsten. Eller jag sminkade mig lite extra. Kul kul... Hade en inbakad fläta och tog i stressen (på morgonen då jag skulle iväg till stan) upp allehanda kläder och satte ihop en outfit. :P
Allvarligt talat. Jag ser fram emot att köpa nya kläder. Kläder utan hål i röven eller urblekta fläckar! ;)


Sotade ögon. Hår som fastnat på mina som vanligt trasiga och torra läppar!


Outfiten.
Grått Linne-rock coulture. Köpt på Ellos för... hm 4 år sen.
Svart linne. Köpt på... någon trendaffär då det var vattenläcka på Marieberg så alla kläder låg på golvet och reades ut för halva halva halva priset. Människor slet och drog i kläderna och slängde dem omkring sig! 3 år gammal tror jag! :) (Mycket trasig!!! Hål i röven. Men jag låtsades som det var min stil och gick till kyrkan!)
Farfarskofta-manmodell. Köpt på Ellos tror jag. Mamma som köpte den men inte gillade den eftersom de sitter konstigt. Jag tog den i brist på koftor. Ganska ny faktiskt. 2-3 år! :D (men ful! Man blir bredaxlad i den haha)
Tights... ja när köpte jag dem?! Tror mamma köpte dem till mig eftersom de är ganska nya.

Tänk den som hade ett klädesplagg som var ett år gammalt haha XD
Snart så...
Dock är det ju så fantastiskt tråkigt och onödigt att shoppa!


Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket trevligt

2011-05-15 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0