Frisyrer bland de unga...

 Det finns alltid två olika sorters frisyrer för tjejer på högstadiet.
 När jag gick där var det.
-Superuppklippt och välplattat = pälsmössa
eller..
-Utan en blekaste aning om att det finns hårborstar.

 Idag är det anorlunda tänkte jag där jag satt på bussen med alla 120 ungdomar från skolan. De är en anna stil.
-Ett försök till att ha snedbena eller mittbena men inte ha råd med plattång.
-Som Kenza eller en annan gardinfrisyr-kändis.

 Vet inte vem som lurade i alla ungdomar på min tid (hör ni hur gammal jag låter) att det var snyggt att ha superuppklippt hår. Plattat så att det uppklippta låt på varandra likt nåt tjockt. Sedan färgat brunt så man ännu mindre kunde ana att där fanns hårtesar.

 Sminkade o modellade o tog kort igår. Retuscherade idag.. fast inte så bra. Ja o PS hör inte ihop XP haha

 Jag själv såg på min högstadietid ut som någon som hade ambitioner men inte hade en blekaste aning om hur man gjorde. XD Jag hade inte uppklippt men jag fyllde håret med massa medel så det ändå låg där som en hjälm!
 Fram till åttan/nian då tupering tog över mitt liv! ;) Då såg jag bara kul ut! XD
 Har dock inga bilder på den tiden på denna dator såå... ni får glädje över den första bästa bild jag hittade i registeret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0