Liljekonvalj! <3

 Älskar liljekonvaljer och i år måste vara ett liljekonvaljår. De blommar precis överallt! ;) Me happy! 
 Tack och lov är de inte fridlysta heller. (annars skulle jag inte sätta såna i den brudbukett jag gjorde tidigare som dog en dag senare!)
 Har plockat ihop en rejäl bukett till mamma på morsdag. (Hon har inte sett den än så hoppas hon inte läser detta haha) Dog lite i näsan när jag gjorde den. Minst en för mycket. Men de är vackra.

 Tycker det är lustigt att brudar dör för att få ha dem i brudbuketten. Innan de blommar kan man köpa i en bunt på 25 för tusenlappen. Och folk gör det. Och nu... när de finns att plocka. Köper folk dem. Om jag var florist skulle jag ju plocka som bara den och tjäna grova pengar!!!
 Särskilt i år när det inte syns någon skillnad om man plockat eller ej! haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0