Lite för mycket information om min katts bajsvanor!

 Vi satt vid matbordet och åt.
"Nu är det bara tio minuter kvar att leva!!!" sa farmor och Ulrika.
"Ja.. och här sitter vi helt lugnt och äter."

 Har varit en slapp dag... som vanligt. Enda äventyret var att hjälpa pappa klippa gräset åt en vän här i byn. Tamar följde med och sprang nästan in i grannhuset. Hon pratade länge om hur man borde lära katterna att skita i sin egen trädgård. Och att massa katter brukade bajsa på hennes balkong. haha
 Jag är rätt säker dock på att Tamar inte bajsar i trädgårdar. Inte i våran i alla fall! haha :P I vintras innan det blev för kallt sket hon bakom knuten på vårt hus. Innan hon började använda sandlådan igen. Och det är första gången jag såg något sånt i trädgården! :P
 Så jag sa inte "Ursäkta" till henne!!!

 Hur som helst. Tror jag ska sminka mig nu! Anstränga mig!!! Med mina veka färger! haha :P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0