Morgonspya!

 Vaknade idag av att Tamar var uppe i ottan. Kollade på klockan. 7.
"Är du från dina sinnen Tamar!" sa jag och somnade om.

 Vid halv tio. (sov länge idag!!!) vaknade jag igen av att Tamar lekte med vattnet på skrivbordet som hon vält ut. Min pennvässare var i riskzoon för att falla ner och sprida damm så jag ropade på henne.
 Hon skuttade glatt upp på mitt bröst (hon har blivit så kärvänlig sen hon blev sjuk!) och skulle pussa mig. Då såg jag nåt klägg i hennes tratt.
"Har du spytt sötnos?!" (inte lätt att spy med tratt för er som vill prova. Inte lätt att gräva ner bajs heller. Allt äckligt stannar i stackars renliga Tamars mask)

 Efter att ha suttit tio minuter med Tamar på bröstkorgen, då hon skulle tvätta sig (jag tog av henne masken nämligen) tog jag Tamar runt huvudet och sa några sanningens ord!
"I alla fall jag vill ha frukost! Så flytta på dig knasboll!!!"
 Så gick jag upp och letade. Tamar är så söt så hon spyr alltid på samma ställe och ja... mellan spinnrocken och blombänken låg den lilla samlingen! XD

 Min älskling är sjuk och jag är glad att jag upptäckte spyan innan hon kysste mig.

 Idag får hon vara utan mask. Bara en dag kvar tills de tio dagarna gått och jag tycker hon läkt. Men ut. Det får hon vänta lite med! :) Min älskling är glad idag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0