På väg till kyrkan!

 Nu bär det strax av till kyrkan! :)
 Har gjort mig i ordning så gott det går. Ska bli spännande att se hur håret ser ut när man tar ut den tofsen.
 Saknar orhan något så fruktansvärt. Illa det... men det var hela 2 dagar sen jag träffade han!!! Plötsligt jobbar han och spelar fotboll varenda dag! haha XD
 Måste också skaffa mig någon syssla! :P
Hoppas hur som helst att gudstjänsten är så lång att jag hinner träffa han när han kom hem ikväll! Ska lämna datorn till han!!! XD

 Och jag är med i fikagruppen idag. Stort. Även om jag tagit hand om kaffe förut känns det så. Jobbigt och vara med i en grupp! haha Det ska säkert göras på något smart sätt som inte jag kan!!!


Vit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0